Berichten over voedselbank

Tijmen Compagnie feb 24.jpg
    Door Tijmen Compagnie op 24 november 2020

Voedselbankactie groot succes

De inzamelingsactie voor de Voedselbank van de ChristenUnie Utrecht was een groot succes. Zo'n dertig huishoudens deden mee. In totaal zijn er meer dan vijftig voedselpakketten opgehaald. Utrecht: bedankt!

Lees meer over "Voedselbankactie groot succes"

2. voedselbank & CU.jpg
    Tijmen Compagnie feb 24.jpg
    Door Tijmen Compagnie op 10 november 2020

Langs de deuren voor de voedselbank

De Voedselbank Utrecht heeft het zwaar. Door de coronacrisis en teruglopende donaties zijn er grote tekorten. Terwijl de verwachting is dat het aantal aanmeldingen gaat stijgen. De ChristenUnie Utrecht komt daarom graag in actie. Daar hebben wij u voor nodig!

Lees meer over "Langs de deuren voor de voedselbank"

3. voedselbank foto.jpg
    Profielfoto Erika Pors 2023 bijgesneden
    Door Erika Pors op 2 november 2019

Eerste duurzame voedselbank

Het is een treurige zaak dat mensen in onze stad afhankelijk zijn van de voedselbank. Omdat ze niet voldoende financiële middelen hebben om rond te kunnen komen en genoeg eten te kopen. Gelukkig hebben wij in onze stad een hoop vrijwilligers die proberen om de verschillende uitgiftepunten van de voedselbanken draaiende te houden. Het vinden van een goede plek voor uitgiftepunten is echter in veel wijken een groot probleem. Vaak moet men van de ene tijdelijke locatie naar de andere verhuizen.

Lees meer over "Eerste duurzame voedselbank"