• Rik van der Graaf
    Fractievoorzitter

Portefeuilles: A12-zone, Circulaire Economie, Dierenwelzijn, Energie en Klimaat, Lunetten-Koningsweg, Grondzaken, Mobiliteit, Groen, Milieu en Emissieloos, Openbare ruimte, Overvecht, Ruimtelijke ordening en Ruimtelijke Projecten (Groot Merwede, MWKZ, Stationsgebied), Rijnenburg, Samen voor Overvecht, Sport, Utrecht Science Park, Vastgoed, Vervoer, Werven, Westraven, Wijk- en Buurtaanpak, Wonen en Volkshuisvesting

r.van.der.graaf@utrecht.nl

TwitterInstagram
  • Bina Chirino
    Raadslid

Portefeuilles: Asiel en Integratie, Burgerzaken, Cultuur, Diversiteit en inclusie, Drugs, Economische Zaken, Erfgoed, Evenementen, Financiën, Handhaving, Internationale zaken, Jeugd en Jeugdzorg, Maatschappelijke Opvang en Beschermd, Markten en Havens, Openbare orde en Veiligheid (incl. mensenhandel en drugscriminaliteit), Ombudszaken, Onderwijs (incl. MBO), Participatie, Personeel en Organisatie, Publieksdienstverlening, Regionale samenwerking, Sekswerk, Volksgezondheid, Werk en Inkomen, Wmo en Welzijn, Wonen

bina.chirino@utrecht.nl

TwitterFacebookInstagram
  • Kirsten Alblas
    Fractiemedewerker/commissielid

Portefeuilles: Circulaire Economie, Energie en Klimaat, Groen, Jeugd en jeugdzorg, Samen voor Overvecht, Wijk- en Buurtaanpak, WMO en Welzijn

kirsten.alblas@utrecht.nl

TwitterInstagram
  • Derk van Bergen
    Fractiemedewerker/commissielid

Portefeuilles: Asiel en Integratie, Drugs, Handhaving, Maatschappelijke Opvang en Beschermd Wonen, Onderwijs (incl. MBO), Openbare orde en Veiligheid (incl. mensenhandel en drugscriminaliteit), Prostitutie en Sekswerk, Volksgezondheid

derk.van.bergen@utrecht.nl

• Tijmen Compagnie
    Fractiesecretaris

Portefeuilles: Burgerzaken, Dierenwelzijn, Groot Merwede, Markten en havens, Ombudszaken, Openbare ruimte, Utrecht Science Park

tijmen.compagnie@utrecht.nl

FacebookInstagram