• Rachel Streefland
    Fractievoorzitter

Portefeuilles: Asiel en integratie, Diversiteit, Financiën, Handhaving, Jeugd en jeugdzorg, Middelbaar beroepsonderwijs, Onderwijs, Openbare orde en veiligheid, Prostitutie, Regiozaken, Volksgezondheid, Welzijn, Wijkgericht werken en participatie, Zorg en maatschappelijke ondersteuning

r.streeflanddriesprong@raad.utrecht.nl

• Jan Wijmenga
    Raadslid

Portefeuilles: Bestuursinformatie, Burgerzaken, Circulaire economie, Citymarketing, Duurzaamheid, Energie, Erfgoed en monumenten, Groen, Grondzaken, Internationale zaken, Juridische zaken, Leidsche Rijn, Markten en havens, Milieu en emissieloos vervoer, Openbare ruimte, Ruimtelijke ontwikkeling, Sport, Vastgoed, Wonen

j.wijmenga@raad.utrecht.nl

• Rik van der Graaf
    Fractiemedewerker

Portefeuilles: Asiel en integratie, Dierenwelzijn, Economische zaken, Groen, Merwedekanaalzone, Mobiliteit, Openbare ruimte, Overvecht, Prostitutie, Ruimtelijke ordening, Stationsgebied, Vastgoed, Verkeer en mobiliteit

r.van.der.graaf@raad.utrecht.nl

• Janneke Admiraal
    Fractiemedewerker

Portefeuilles: Bibliotheek, Burgerzaken, Cultuur, Financiën, Ombudszaken, Organisatievernieuwing, Personeel en organisatie, Publieksdienstverlening, Werk en inkomen

janneke.admiraal@raad.utrecht.nl

• Tijmen Compagnie