• Rik van der Graaf
    Fractievoorzitter

Portefeuilles: Circulaire economie, Dierenwelzijn, Duurzaamheid, Erfgoed (incl. werven), Energie en Klimaat, Groen, Grondzaken, Leidsche Rijn, Merwedekanaalzone, Milieu en Emissieloos vervoer, Mobiliteit, Omgevingsvisie, Openbare ruimte, Ruimtelijke ontwikkeling, Samen voor Overvecht, Sport, Vastgoed, Wonen en volkshuisvesting

r.van.der.graaf@utrecht.nl

TwitterInstagram
  • Bina Chirino
    Raadslid

Portefeuilles: Asiel en integratie, Bestuurlijke zaken, Bibliotheek, Burgerzaken, Cultuur, Diversiteit en inclusie, Economische zaken, Evenementen, Financiën (incl. belastingen, control en subsidies), Handhaving en vergunningen, Jeugd en jeugdzorg, WMO en welzijn, Markten en havens, Mbo, Ombudszaken, Onderwijs, Openbare orde en veiligheid, Participatie, Personeel en organisatie, Publieksdienstverlening, Prostitutie, Stationsgebied, Toegankelijkheid, Toerisme, Volksgezondheid, Werk en inkomen, Wijk- en Buurtaanpak

bina.chirino@utrecht.nl

TwitterFacebookInstagram
  • Kirsten Alblas
    Fractiemedewerker/commissielid

Portefeuilles: Circulaire Economie, Duurzaamheid, Energie en Klimaat, Groen, Jeugd en jeugdzorg, Samen voor Overvecht

kirsten.alblas@utrecht.nl

TwitterInstagram
  • Derk van Bergen
    Fractiemedewerker/commissielid

Portefeuilles: Asiel en Integratie, Bestuurlijke zaken, Drugs, Handhaving en vergunningen, Maatschappelijke opvang en Beschermd wonen, Onderwijs (incl. Onderwijshuisvesting en Bibliotheek), Openbare orde en veiligheid, Prostitutie, Toegankelijkheid, Volksgezondheid, WMO en Welzijn

derk.van.bergen@utrecht.nl

• Tijmen Compagnie
    Fractiesecretaris

Portefeuilles: Burgerzaken, Dierenwelzijn, Markten en havens, Ombudszaken, Openbare ruimte, Toerisme

tijmen.compagnie@utrecht.nl

FacebookInstagram
  • Jan Wijmenga
    Fractiemedewerker/commissielid

Portefeuilles: Efgoed (inclusief werven), Grondzaken, Ruimtelijke Ontwikkeling, Vastgoed, Wonen en volkshuisvesting

jan.wijmenga@utrecht.nl

Foto's: Frederique Smit, Bart Bijzet en Esther Mertens