• Rik van der Graaf
    Fractievoorzitter

Portefeuilles: Circulaire economie, Dierenwelzijn, Duurzaamheid, Energie, Groen, Grondzaken, Klimaatadaptatie, Leidsche Rijn, Markten en havens, Merwedekanaalzone, Milieu en emissieloos vervoer, Mobiliteit, Omgevingsvisie, Openbare ruimte, Ruimtelijke ontwikkeling, Samen voor Overvecht, Sport, Stationsgebied, Vastgoed, Wonen

r.van.der.graaf@utrecht.nl

TwitterInstagram
  • Bina Chirino
    Raadslid

Portefeuilles: Asiel en integratie, Bestuurlijke zaken, Bibliotheek, Burgerzaken, Cultuur, Diversiteit, Economische zaken, Erfgoed, Financiën, Handhaving en vergunningen, Jeugd en jeugdzorg, Maatschappelijke ondersteuning, MBO, Ombudszaken, Onderwijs, Openbare orde en veiligheid, Personeel en organisatie, Publieksdienstverlening, Prostitutie, Toegankelijkheid, Toerisme, Volksgezondheid, Welzijn, Werk en inkomen, Wijkgericht werken en participatie

bina.chirino@utrecht.nl

TwitterFacebookInstagram
  • Kirsten Alblas
    Fractiemedewerker

Portefeuilles: Circulaire Economie, Duurzaamheid, Energie, Groen, Jeugd en jeugdzorg, Klimaatadaptatie, Samen voor Overvecht

kirsten.alblas@utrecht.nl

TwitterInstagram
  • Tijmen Compagnie
    Fractiemedewerker

Portefeuilles: Burgerzaken, Dierenwelzijn, Markten en havens, Ombudszaken, Openbare ruimte

tijmen.compagnie@utrecht.nl

FacebookInstagram