Berichten over medaille

1. Zoals JIJ YFC Joël Visser medaille
    Door Erika Pors op 27 november 2023

Medaille voor Zoals JIJ

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Zoals JIJ.

Lees meer over "Medaille voor Zoals JIJ"
  2. IMG_9192.JPG
    Door Erika Pors op 18 november 2023

Medaille voor Toevlucht

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Stichting De Toevlucht.

Lees meer over "Medaille voor Toevlucht"
  3. Medaille Bob en Don header.JPG
    Door Erika Pors op 17 november 2023

Medaille voor Conversatielessen

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Conversatielessen in Huis van Vrede.

Lees meer over "Medaille voor Conversatielessen"
  4. Medaille Oog voor Utrecht
    Door Erika Pors op 16 november 2023

Medaille voor Oog voor Utrecht

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Oog voor Utrecht.

Lees meer over "Medaille voor Oog voor Utrecht"
  5. Medaille Buurthuis Burezina.
    Door Erika Pors op 13 november 2023

Medaille voor Buurthuis Burezina

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Buurthuis Burezina.

Lees meer over "Medaille voor Buurthuis Burezina"
  6. Medaille Knooppunt Lunetten.jpeg
    Door Erika Pors op 10 november 2023

Medaille voor Knooppunt Lunetten

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Knooppunt Lunetten.

Lees meer over "Medaille voor Knooppunt Lunetten"