Medaille voor Knooppunt Lunetten

Profielfoto Erika Pors 2023 bijgesneden
Door Erika Pors op 10 november 2023 om 20:00

Medaille voor Knooppunt Lunetten

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Knooppunt Lunetten.

Het Knooppunt Lunetten is een plek waar mensen elkaar kunnen ontmoeten met een kopje koffie of thee, een gezellig praatje of een meer serieus gesprek. Het Knooppunt wordt volledig gerund door vrijwilligers. Wij vinden het mooi om te zien dat zij op die manier een belangrijke rol spelen in het verbinden van buurtbewoners. Een echte zorgzame gemeenschap die wat ons betreft zeker een vrijwilligersmedaille en oorkonde verdient!

Het Knooppunt Lunetten is op zoek naar een voorzitter. Mocht je dit leuk lijken, kijk dan vooral even op www.knooppuntlunetten.com

Knooppunt Lunetten vrijwilliger