Medaille voor Conversatielessen

Profielfoto Erika Pors 2023 bijgesneden
Door Erika Pors op 17 november 2023 om 12:00

Medaille voor Conversatielessen

De ChristenUnie Utrecht spreekt graag haar waardering uit voor mensen die als vrijwilliger iets betekenen voor een ander in onze stad. Mensen die op die manier bouwen aan zorgzame gemeenschappen. Wij zetten hen graag in het zonnetje met onze vrijwilligersmedaille én een oorkonde. Dit keer: Conversatielessen in Huis van Vrede.

In Huis van Vrede kan iedereen die dat wil Nederlandse conversatielessen volgen. Een groep vrijwilligers onder leiding van Bob verzorgd deze lessen. Wij vinden het mooi om te zien dat Bob zich zo inzet voor zijn medemens en ook nog eens vrijwillig! Daarom kreeg hij van ons de vrijwilligersmedaille en een oorkonde.

Ook landelijk wordt de Utrechtse inzet gezien. Tweede Kamerlid Don Ceder gaf Bob en de vrijwilligers zijn befaamde '#WellDone-award'. Gefeliciteerd, Bob! Wat ons betreft meer dan verdiend!

Meer informatie vind je op www.huisvanvrede.org

Labels: ,

Inschrijven nieuwsbrief

In onze privacyverklaring is te lezen hoe de ChristenUnie veilig en zorgvuldig omgaat met uw persoonsgegevens.