Voedselbankactie groot succes

Tijmen Compagnie feb 24.jpg
Door Tijmen Compagnie op 24 november 2020 om 14:00

Voedselbankactie groot succes

De inzamelingsactie voor de Voedselbank van de ChristenUnie Utrecht was een groot succes. Zo'n dertig huishoudens deden mee. In totaal zijn er meer dan vijftig voedselpakketten opgehaald. Utrecht: bedankt!

Op zaterdag 14 en zaterdag 21 november haalde de ChristenUnie Utrecht het eten bij de mensen thuis op. Samen met wethouder Maarten van Ooijen en enkele leden gingen we (coronaproof) langs de deuren. Wij brachten het voedsel vervolgens naar onze fractiekamer op het Stadhuis. De voedselbank haalde dinsdag alle pakketten op.

"Ontzettend fijn om te zien dat zoveel Utrechters hieraan hebben bijgedragen. Bijzonder ook om op deze manier een aantal Utrechters aan de voordeur te kunnen spreken. Vooral in deze corona-tijd", aldus fractiemedewerker Janneke Admiraal.

Maarten voedselbankactie.jpg
Wethouder Maarten van Ooijen haalt een pakket op.

Met dit initiatief probeerden wij gehoor te geven aan de
noodkreet van de Voedselbank. Door de coronacrisis en teruglopende donaties zijn er grote tekorten. Terwijl de verwachting is dat het aantal aanmeldingen gaat stijgen. Heeft u de actie gemist en wilt u voedsel of geld doneren aan de Voedselbank? Hier vindt u meer informatie.

Labels: ,

Inschrijven nieuwsbrief

In onze privacyverklaring is te lezen hoe de ChristenUnie veilig en zorgvuldig omgaat met uw persoonsgegevens.