Help mee met de verkiezingen

Tijmen Compagnie feb 24.jpg
Door Tijmen Compagnie op 14 oktober 2020 om 12:00

Help mee met de verkiezingen

Terwijl de landelijke verkiezingen voor de deur staan, is ook de voorbereiding voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 al in volle gang. Wij zijn daarom op zoek naar leden voor de Programmacommissie. Daarnaast zijn we ook op zoek naar leden voor de Diversiteitscommissie en de Campagnecommissie voor de Tweede Kamerverkiezingen.

De Campagnecommissie organiseert de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2021. Deze commissie zorgt er voor dat zoveel mogelijk mensen enthousiast worden voor de ChristenUnie. Wij zijn voor deze commissie op zoek naar creatievelingen en organisatoren.
Tijdsinvestering: Deze commissie begint vanaf oktober (2 uur per week) en loopt door tot aan de verkiezingen (februari tot maart wat meer uur).
Lijkt het je interessant om hier aan deel te nemen of heb je nog meer vragen? Mail dan naar: joavisser@gmail.com.

De Programmacommissie schrijft het verkiezingsprogramma, hierin staan de standpunten en plannen van de ChristenUnie Utrecht. Dit doet zij in nauwe samenwerking met de fractie. Wil en kan jij inhoudelijk meedenken, dan is de programmacommissie misschien iets voor jou. Tijdsinvestering: Deze commissie gaat in januari 2021 al van start en zal uiteindelijk op de ALV van 2021 (november) het verkiezingsprogramma presenteren. Deze commissie kost ongeveer 2-6 uur per week. In de opbouw wat minder uur, maar naarmate de commissie verder vordert zal het wat drukker worden. Voor interesse en vragen in de programmacommissie, mail naar: bestuur.cu.utrecht@gmail.com. Je kunt voor de programmacommissie reageren tot 31 oktober.

De Diversiteitscommissie houdt zich bezig met het vraagstuk diversiteit. Hoe kan de ChristenUnie Utrecht een meer diverse partij worden?
Tijdsinvestering: Dit is een langer durende commissie die zal lopen tot november 2023, het zal ongeveer 2 uur per week kosten.
Ben jij geïnteresseerd in dit onderwerp en zou jij willen meehelpen met het bevorderen van diversiteit? Mail dan naar: bestuur.cu.utrecht@gmail.com.