Met frisse moed

pf rachel nov 22.jpg
Door Rachel Streefland-Driesprong op 8 september 2020 om 12:00

Met frisse moed

Het was een goed reces met tijd voor even niets. En dat was nodig. Ik weet niet hoe u de afgelopen Coronatijd heeft gevonden. Wij vonden het soms zwaar. Thuis onderwijs geven en thuis werken. Ouders en familie niet veel zien of met afstand in de tuin. Alles online, zelfs vrienden, de kerk en het verenigingsleven. We zijn blij dat er inmiddels weer meer kan.

Het aankomende politieke jaar staat in het teken van een paar belangrijke vraagstukken. De Ruimtelijke Strategie Utrecht (waar kan in de toekomst in Utrecht en in de regio verder gebouwd worden) en wat betekent dat voor mobiliteit? Maar ook continuïteit van zorg aan dak- en thuislozen, de versterking van vrijwilligersorganisatie in de stad. En het allerbelangrijkste: hoe staan we er als stad financieel voor in deze crisis.

Genoeg werk dus. Maar gelukkig hebben we weer versterking in de fractie. Janneke is per 1 september gestart. Zij stelt zich hier aan u voor. Verder hebben we op zaterdag 19 september weer een middag met fractie, wethouder en bestuur. Om na te denken over de route naar de lokale verkiezingen van 2022. Gelukkig duurt het nog even. We hebben nog wat werk te doen...;-).

Labels: