Maarten van Ooijen: "Start vanaf dag één met integratie!"

Asielzoeker.jpg
CU Utrecht-29.jpg
Door Rachel Streefland-Driesprong op 12 november 2019 om 10:30

Maarten van Ooijen: "Start vanaf dag één met integratie!"

Vandaag sluiten we het thema 'Asiel & Integratie' af. Fractievoorzitter Rachel Streefland interviewt ChristenUnie-wethouder Maarten van Ooijen over dit thema.

Labels: , ,

CU Talks # 2: Utrecht na Corona

cutalks2-fb.pngvrijdag 26 juni 2020 17:00 We leven in een spannende tijd, een die nog lang niet ten einde is. Veel mensen verliezen hun baan in Utrecht door de gevolgen van de coronacrisis. Wat zijn de effecten daarvan? Blijven muziekpodia en culturele instellingen overeind? En wat betekent uitgestelde besluitvorming voor kwetsbare groepen? Eén ding is duidelijk: er moeten belangrijke politieke besluiten genomen worden. Hoe zorg je dat die besluiten zorgvuldig worden genomen, in een tijd dat de gemeenteraad beperkt bij elkaar kan komen en het debat vaak digitaal gevoerd moet worden? Hoe betrek je de stad en haar burgers, ook de burgers die niet digi-fit zijn, bij je beslissingen, terwijl die vaak snel genomen moeten worden? lees verder

Open fractievergadering