Inzamelactie voor ongedocumenteerden

Inzamelactie Handdoeken voor ongedocumenteerden (2).jpg
Door Rik van der Graaf op 4 december 2023 om 16:00

Inzamelactie voor ongedocumenteerden

De ChristenUnie Utrecht sluit zich aan bij een inzamelactie van Stichting Toevlucht. Zij zamelen handdoeken in voor ongedocumenteerde vluchtelingen in Utrecht. Heb jij nog handdoeken liggen van gemiddeld formaat, die je niet gebruikt of kan missen? Dan halen we die bij jou thuis op!

We zijn op zoek naar handdoeken van gemiddeld formaat, maar ook theedoeken, vaatdoeken, keukendoekjes, handschoenen en sokken zijn zeer welkom. Heb je nog iets liggen of wil je iets kopen voor deze actie? Stuur dan even een mailtje naar christenunie@utrecht.nl, dan halen we de spullen bij jou thuis op!

Stichting Toevlucht biedt een veilig verblijf voor ongedocumenteerde mensen in Utrecht. Daarnaast stimuleert de stichting de bewustwording op het gebied van mensenrechten en migratie. Dit doen ze al tien jaar met de inzet van vele enthousiaste vrijwilligers: mannen, vrouwen, jong, oud, uit Utrecht of de omgeving. Op dit moment zoekt Stichting Toevlucht nieuwe vrijwilligers om hun team aan te vullen. Heb je interesse? Kijk dan op www.toevluchtutrecht.nl/word-vrijwilliger/.

Toevlucht 10 jaar