Ruim €500 opgehaald voor BBBS

Tijmen Compagnie feb 24.jpg
Door Tijmen Compagnie op 3 december 2022 om 13:00

Ruim €500 opgehaald voor BBBS

Onze Sinterklaas-actie was een groot succes. We haalden ruim €500 aan cadeaukaarten op voor Big Brothers Big Sisters. Commissieleden Kirsten Alblas en Tijmen Compagnie overhandigden de bonnen gisteren tijdens het 5-jarig jubileum van de stichting.

Big Brothers Big Sisters vierde gisteren hun 5-jarig jubileum in de Ontdekhal in Overvecht. Het was een mooie avond met speeches van o.a. directeur Monique de Boekert en wethouder Linda Voortman. Ook rapper JAE kwam langs en trakteerde ons op een optreden. Commissieleden Kirsten Alblas en Tijmen Compagnie overhandigden tijdens dit evenement de cadeaukaarten die we de afgelopen weken voor de stichting hebben ingezameld.

In totaal haalden we samen met gulle gevers uit de stad ruim €500 op voor de stichting. Kirsten en Tijmen deelden samen met twee matchcoördinatoren van BBBS de cadeaukaarten uit aan aanwezige vrijwilligers en kinderen. Die waren erg blij met dit cadeau. We hopen dat ze er iets moois van kunnen kopen.

Big Brothers Big Sisters
Big Brothers Big Sisters is een stichting die vrijwilligers ('bigs') aan kwetsbare kinderen ('littles') verbindt. Als vrijwilliger spreek je wekelijks af met je 'little' om samen wat leuks te ondernemen. Hun missie: Alle kinderen in de wereld de mogelijkheid geven hun talent te ontwikkelen met behulp van professioneel begeleide 1-op-1 mentorrelaties met meetbare uitkomsten. Dit doen ze vanuit de visie dat er voor alle kinderen succes in het leven is weggelegd.

Aan iedereen die heeft bijgedragen aan onze actie: bedankt!