CU Talk met Paul Blokhuis en Mirjam Bikker

Door Erika Pors op 19 februari 2021 om 12:00

CU Talk met Paul Blokhuis en Mirjam Bikker

CU Talk.png

In de aanloop naar de Tweede Kamer-verkiezingen vindt donderdag 4 maart een online talkshowavond plaats in Utrecht. Staatsecretaris Paul Blokhuis, Tweede Kamer-kandidaat Mirjam Bikker en de Utrechtse wethouder Maarten van Ooijen gaan met maatschappelijk betrokken professionals in gesprek over het thema 'De menselijke maat'.

Een actueel thema: “De Tweede Kamer, ministeries en uitvoeringsorganisaties verliezen bij het uitvoeren van beleid te vaak de menselijke maat uit het oog”, berichtte de NOS deze donderdag nog. Medewerkers van onder meer de Voedselbank, stichting Present en het Leger des Heils brengen hun ervaringen en casussen in. Wat hebben de organisaties die in Utrecht actief zijn nodig aan landelijk beleid? En andersom worden landelijke politici aan de tand gevoeld over wat zij nastreven en hoe dat voor een stad als Utrecht problemen in ‘De menselijke maat’ oplost. Het debat wordt geleid door journalist Rimme Mastebroek. Naast deze CU Talk komt er in Rotterdam en Den Haag ook een digitale CU Talk-editie.

De CU Talk Online vindt in Utrecht plaats op donderdag 4 maart om 20.00 uur.

Kijk hier mee: https://www.youtube.com/watch?v=PUl6xSfLb4s

Nodig ook je familie, vrienden en kennissen uit voor deze talkshow!

Labels: