Berichten geschreven door Pim Steenbergen

1. Waardig ouder worden 2
    Door Pim Steenbergen op 26 november 2019

Mantelzorgers in het zonnetje

Tijdens de donkere maanden november en december schenken we als ChristenUnie Utrecht aandacht aan mensen in een kwetsbare positie. Hierbij leggen we de focus op mantelzorgers.

Lees meer over "Mantelzorgers in het zonnetje"

Labels: ,

2. Rachel en Jan inburgeringscursus def
    Door Pim Steenbergen op 5 november 2019

ChristenUnie Utrecht maakt inburgeringscursus

Begin november staan we nog even stil bij het maandthema van vorige maand: Asiel & Integratie. In deze video maken raadsleden Rachel Streefland en Jan Wijmenga enkele vragen van de inburgeringscursus. Dit blijkt niet altijd even gemakkelijk!

Lees meer over "ChristenUnie Utrecht maakt inburgeringscursus"
  3. voedselbank foto.jpg
    Door Pim Steenbergen op 2 november 2019

Eerste duurzame voedselbank

Het is een treurige zaak dat mensen in onze stad afhankelijk zijn van de voedselbank. Omdat ze niet voldoende financiële middelen hebben om rond te kunnen komen en genoeg eten te kopen. Gelukkig hebben wij in onze stad een hoop vrijwilligers die proberen om de verschillende uitgiftepunten van de voedselbanken draaiende te houden. Het vinden van een goede plek voor uitgiftepunten is echter in veel wijken een groot probleem. Vaak moet men van de ene tijdelijke locatie naar de andere verhuizen.

Lees meer over "Eerste duurzame voedselbank"