Inzamelactie Sinterklaas

Tijmen Compagnie feb 24.jpg
Door Tijmen Compagnie op 11 november 2022 om 11:00

Inzamelactie Sinterklaas

De ChristenUnie organiseert samen met Big Brothers Big Sisters een inzamelactie voor kinderen uit gezinnen die het minder breed hebben. Van het geld kopen we Kids Cadeaukaarten om hen een mooi Sinterklaasfeest te kunnen geven.

We vinden het belangrijk om iets te betekenen voor kinderen die het minder breed hebben. Daarom zamelen we deze wintermaanden geld in om hen eens goed in het zonnetje te zetten. Op 2 december, tijdens het 5-jarig jubileum van Stichting Big Brothers Big Sisters, overhandigen we de cadeaukaarten aan de stichting. Zij geven deze vervolgens aan gezinnen en kinderen die zij in beeld hebben.

Je kunt geld doneren door op deze link te klikken. Alvast bedankt!

kids-cadeau-gift-card-4456052-regular

De Kids Cadeaukaart.

Big Brothers Big Sisters
Big Brothers Big Sisters Utrecht zet zich in voor kwetsbare kinderen van 6 tot 18 jaar die wonen in gezinnen die rondkomen van een minimuminkomen. Dit doen zij samen met vrijwilligers. Als vrijwilliger spreek je als big brother of sister wekelijks af met je 'little' om samen wat leuks te ondernemen. Dit gebeurt op basis van het zogenaamde community-based programma. Meer weten? Klik hier.

Sint Nicolaas
Ons Sinterklaasfeest is gebaseerd op bisschop Nicolaas van Myra. Hij was erg geliefd en stond bekend om zijn goedgevigheid. Het feest gaat dus niet om cadeaus krijgen en commercie, maar om geven aan de ander. Dat is de werkelijke betekenis van het Sinterklaasfeest. Met deze actie zetten we dat graag kracht bij.

Je kunt geld doneren door op deze link te klikken. Alvast bedankt!

Labels: ,

Inschrijven nieuwsbrief

In onze privacyverklaring is te lezen hoe de ChristenUnie veilig en zorgvuldig omgaat met uw persoonsgegevens.