Verbreden van de A27: 'dat zien wij echt niet zitten'

pf rachel nov 22.jpg
Door Rachel Streefland-Driesprong op 11 maart 2021 om 12:00

Verbreden van de A27: 'dat zien wij echt niet zitten'

Moeten we de A27 wel of niet verbreden? Fractievoorzitter Rachel Streefland ging daarover in discussie met Queeny Rajkowski (kandidaat-kamerlid voor de VVD) tijdens een minidebat van UStad. "Uitbreiding met meer rijstroken, dat zien wij als ChristenUnie echt niet zitten."

Rachel Streefland: "Deze groeiende stad Utrecht verdient het groen dat het al heeft. Daar moeten we echt geen bomen voor gaan kappen omdat we meer asfalt zouden willen. Andere oplossingen: openbaar vervoer, snelfiets en buiten de spits gaan rijden." Daarnaast denkt de ChristenUnie aan 80-km-rijden of het gebruik van spitsstroken. Of aan het moedige standpunt innemen van rekeningrijden: "Dat je gewoon betaalt naar gebruik, naar plaats en naar tijd".

Lees hier het volledige artikel van RTV Utrecht: https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2146771/de-politieke-strijd-om-het-asfalt-en-groen-wel-of-niet-de-a27-verbreden.html

Labels:

Inschrijven nieuwsbrief

In onze privacyverklaring is te lezen hoe de ChristenUnie veilig en zorgvuldig omgaat met uw persoonsgegevens.