Feliciteer wethouder Maarten van Ooijen met zijn 30e verjaardag

Tijmen Compagnie feb 24.jpg
Door Tijmen Compagnie op 1 mei 2020 om 09:00

Feliciteer wethouder Maarten van Ooijen met zijn 30e verjaardag

Inmiddels is hij al 2 jaar wethouder van Utrecht en vandaag is hij 30 geworden: ChristenUnie-wethouder Maarten van Ooijen. Ook hij krijgt geen groot feest, vanwege de uitbraak van het coronavirus. Daarom roept zijn partij, de ChristenUnie, Utrechters op om hem online te feliciteren op.

Van Ooijen zet zich vanuit diverse rollen al geruime tijd met hart en ziel in voor de stad Utrecht en daarom vindt de partij het een goed moment om op deze speciale verjaardag vanwege de coronabeperkingen iets extra’s te doen.

Voor iedereen die jarig is in deze tijd, is het wat kaal. De ChristenUnie Utrecht heeft www.wethoudermaarten.nl in het leven geroepen om de 30e verjaardag van wethouder Maarten van Ooijen een beetje feestelijker voor hem te maken. Naast het felicitatieregister waar Utrechters een felicitatie kunnen plaatsen hebben verschillende politieke BN’ers in een video een felicitatie overgebracht.

In zijn portefeuille heeft Maarten van Ooijen als wethouder Maatschappelijke ondersteuning, Welzijn, Asiel en integratie, Sport en Wijk Vleuten-De Meern. Vanuit zijn rol zet hij zich onder meer in voor dak- en thuislozen en vrijwilligers. Vorig jaar werd hij nog benoemd tot beste jonge bestuurder van Nederland en hij werd voor het eerst vader.

Breng snel je felicitatie aan Maarten van Ooijen over via www.wethoudermaarten.nl!

Labels: , ,