ChristenUnie Utrecht maakt inburgeringscursus

Pim.jpg
Door Pim Steenbergen op 5 november 2019 om 18:46

ChristenUnie Utrecht maakt inburgeringscursus

Begin november staan we nog even stil bij het maandthema van vorige maand: Asiel & Integratie. In deze video maken raadsleden Rachel Streefland en Jan Wijmenga enkele vragen van de inburgeringscursus. Dit blijkt niet altijd even gemakkelijk!

Labels: , ,

CU Talks # 2: Utrecht na Corona

cutalks2-fb.pngvrijdag 26 juni 2020 17:00 We leven in een spannende tijd, een die nog lang niet ten einde is. Veel mensen verliezen hun baan in Utrecht door de gevolgen van de coronacrisis. Wat zijn de effecten daarvan? Blijven muziekpodia en culturele instellingen overeind? En wat betekent uitgestelde besluitvorming voor kwetsbare groepen? Eén ding is duidelijk: er moeten belangrijke politieke besluiten genomen worden. Hoe zorg je dat die besluiten zorgvuldig worden genomen, in een tijd dat de gemeenteraad beperkt bij elkaar kan komen en het debat vaak digitaal gevoerd moet worden? Hoe betrek je de stad en haar burgers, ook de burgers die niet digi-fit zijn, bij je beslissingen, terwijl die vaak snel genomen moeten worden? lees verder

Open fractievergadering