CU TALK ONLINE
CU Talk Online TK21: wat betekent 'De menselijke maat' van de ChristenUnie? Die vraag staat centraal in de aanloop naar de Tweede Kamer-verkiezingen in een debatavond die in 3 grote steden van Nederland plaatsvindt. Met bekende politici, maatschappelijk betrokken professionals én met jou verdiepen we ons in een digitale bijeenkomst in verschillende thema's.

Vragen? E-mail naar bestuur@utrecht.christenunie.nl
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Naam *
E-mailadres *
Woonplaats en wijk *
Welke CU TALK ONLINE TK21 wil je bijwonen? *
Required
Wil je 17 maart deelnemen aan de CU Utrecht Online Clubhuis-bijeenkomst om met elkaar de uitslagen van de Tweede Kamer-verkiezingen te volgen?
Clear selection
Heb je nog vragen of opmerkingen?
Ik ga er akkoord mee dat mijn gegevens tijdelijk worden opgeslagen en verwerkt door de ChristenUnie. Jouw gegevens worden alleen gebruikt om je informatie over het event toe te sturen (zoals de link om te kunnen deelnemen). Na het event worden jouw gegevens verwijderd. *
Required
Link van het event
Een aantal dagen voor dat het event plaatsvindt ontvang je informatie over hoe je kunt deelnemen en welke sprekers deelnemen.
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy