Politiek Café Oud-Utrecht

vrijdag 07 maart 2014 17:00

Op 7 maart aanstaande duikt Oud-Utrecht in de Raadsverkiezingen van 2014. Als tweede monumentenstad van Nederland met zo'n 3000 beschermde monumenten is Utrecht een stad om zorgvuldig mee om te gaan. Utrecht bevindt zich in een periode van grote bouwkundige veranderingen en probeert daarmee niet alleen met de tijd mee te gaan maar ook 'business as usual' mogelijk te maken. Een toekomstgerichte stad zou daarom juist bijzondere aandacht aan haar erfgoed moeten besteden.

Op vrijdag 7 maart 2014 is er vanaf 17.00 uur deze bijeenkomst 'in caféstijl' in het Bartholomeus Gasthuis. Kandidaten van partijen die op 19 maart 2014 meedoen aan de verkiezingen worden uitgenodigd te reageren op stellingen over actuele situaties waarbij cultureel en industrieel erfgoed een rol speelt. Namens de ChristenUnie is lijsttrekker Maarten van Ooijen aanwezig. De gespreksleiding is in handen van Annemiek Roessen.

Er zijn twee thema's die aan bod komen: Verkeer & Erfgoed en Bescherming & Herbestemming. Iedere belangstellende is van harte welkom!

Reacties op 'Politiek Café Oud-Utrecht'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.