Algemene Leden Vergadering

Piet Ademawoensdag 10 april 2013 19:30

Update: kandidaat voorzitter van de landelijke ChristenUnie Piet Adema is ook aanwezig! Hij zal onder andere spreken over de gemeenteraadsverkiezing van volgend jaar en over de partijvernieuwing.

Op woensdagavond 10 april zal er opnieuw een algemene ledenvergadering (ALV) plaatsvinden. U bent hiervoor van harte uitgenodigd! Het belooft een afwisselende avond te worden met als ‘special guest’ Jan Wijmenga, ons huidige raadslid. Hij zal het een en ander vertellen over de actuele vraagstukken die spelen in de Utrechtse gemeenteraad. Wil je hem ideeën meegeven voor in zijn politieke werk, grijp dan je kans!

De avond staat onder andere in het teken van partijvernieuwing; de vraag hoe we jou meer directe inspraak kunnen geven op de koers van de landelijke partij. Lees daarover meer in de Handschrift die binnenkort op de mat valt. Dit onderwerp zal drie dagen na de ALV ook op het Uniecongres van de landelijke ChristenUnie worden besproken. We horen graag van je wat je er van denkt! De stukken hiervoor vind je op de landelijke website van de ChristenUnie.

Verder staan er zaken op de agenda die ons voorbereiden op de Gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. De opdracht voor de selectiecommissie vind je hier.

Tot slot vinden er wisselingen plaats van bestuursleden: twee leden nemen afscheid, vier leden komen erbij. De nieuwe bestuursleden zijn eerder in de nieuwsbrief aan je voorgesteld. We zijn als bestuur dus flink gegroeid en gaan met frisse moed de verkiezingen tegemoet!

Klik voor de agenda van de ALV en de notulen van de vorige keer.

We hopen je te mogen verwelkomen op 10 april, vanaf 19.30 uur. De ALV wordt gehouden in Majella Centrum, Vleutenseweg 494 te Utrecht. Een mooie kans om ter plaatse Jan Wijmenga bijvoorbeeld eens te bevragen over dit veel besproken gebied of om mede CU’ers uit Utrecht te ontmoeten.

Reacties op 'Algemene Leden Vergadering'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.