ChristenUnie stabiel in Utrecht

voor de veranderingdonderdag 13 september 2012 15:01

Utrechtse kiezers: bedankt! Het bestuur van de ChristenUnie Utrecht is blij met de uitslag voor de ChristenUnie bij de Tweede Kamerverkiezingen. De Haagse fractie kan op volle sterkte het werk blijven doen en krijgt er met Gert-Jan Segers en Carla Dik-Faber twee uitstekende nieuwe (Utrechtse) Kamerleden bij. Het is knap hoe de ChristenUnie in de strijd der giganten (VVD en PvdA) staande heeft kunnen blijven.

Ook in Utrecht hebben we vrijwel evenveel stemmen gehaald als bij de Tweede Kamerverkiezingen 2010 en ook in vergelijking met de Gemeenteraadsverkiezingen in datzelfde jaar scoren we net zo goed. Het feit dat onze kiezers ons in de gemeente Utrecht trouw blijft, bevestigd het beeld dat wij als bestuur hebben over het werk van onze raadsfractie. Onze fractie is onder leiding van Mirjam Bikker goed bezig en dit wordt gezien en gesteund door onze achterban. Voor dit alles zijn we als bestuur erg dankbaar en we doen er alles aan om het werk van de ChristenUnie in Utrecht succesvol te laten blijven.

Onze felicitaties gaan uit naar de leden, bestuursleden en fracties van de lokale PvdA, VVD, D66 en de SP die verkiezingswinst hebben behaald. Wij danken op deze plek nogmaals alle vrijwilligers die in onze gemeente hun tijd en energie hebben gestoken in een succesvolle campagne. En 'last but not least' bedanken wij elke kiezer voor het uitgesproken vertrouwen.

Rinze Broekema
Voorzitter ChristenUnie Utrecht

Reacties op 'ChristenUnie stabiel in Utrecht'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.