S.S.R.-N.U. debat

woensdag 18 januari 2012 19:30

Namens de ChristenUnie zal Maurits van Stuijvenberg deelnemen aan het S.S.R.-N.U. debat. Hieronder vindt u meer informatie over dit debat.

S.S.R.-N.U. organiseert debat tussen fractievoorzitters
Studentenvereniging S.S.R.-N.U. organiseert op woensdag 18 januari een debat tussen de fractievoorzitters van de lokale partijen CDA, VVD, D66, GroenLinks, Leefbaar Utrecht, ChristenUnie, SP en Groen Rechts. Namens de PvdA zal wethouder Rinda den Besten aanwezig zijn. Doel van de avond is om partijen te bevragen naar hun verkiezingsprogramma’s en beloftes van twee jaar terug. Wat is er terecht gekomen van de plannen in verkiezingstijd?

Het debat zal plaatsvinden in de sociëteit van S.S.R.-N.U aan de Oudegracht 32. Vanaf 19:30 uur zullen de deuren geopend zijn, vanaf 20:00uur zal er gedebatteerd worden over Utrecht als studentenstad, economie, milieu, integratie en veiligheid. Alle belangstellenden zijn van harte welkom. Tevens zal tijdens dit debat een prijs worden uitgereikt aan het beste raadslid sinds de vorige gemeenteraadsverkiezingen. S.S.R.-N.U. heeft hiervoor een verkiezing uitgeschreven onder gerenommeerde politiekjournalisten in Utrecht. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens het debat.

Reacties op 'S.S.R.-N.U. debat'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.