Fietsexcursie door Utrecht en Noorderpark

vrijdag 11 februari 2011 12:00

.

De ChristenUnie organiseert een fietsexcursie door de stad en door het Noorderpark. Deze excursie is eveneens op 11 februari, van 12.00 tot 14.00 uur. Het is mogelijk om beide campagneactiviteiten mee te maken, maar je kunt ook kiezen voor één van de twee.

Tijdens de ‘politieke fietstocht’ vertellen politici over natuur en landschap, cultuurbehoud en verkeersperikelen. Statenlid Kees de Heer vertelt over de provinciale politiek en kandidaat statenlid Jan Wijmenga uit Utrecht zet de schijnwerpers op lokale Utrechtse kwesties.

Deze fietsexcursie begint klokslag 12.00 uur op de stadhuisbrug, we fietsen door het Griftpark naar Fort Blauwkapel, daarna maken we een boog door het Noorderpark en via de restanten van de Hollandse Waterlinie belanden we bij de Vecht. Industrieel erfgoed, militair erfgoed, de Noordelijke randweg, alles komt aan bod. Leden van de Utrechtse kiesvereniging kunnen zich voor deze excursie opgeven door een mail te sturen naar ChristenUnie@provincie-utrecht.nl o.v.v. ‘fietsexcursie Utrecht’.

Reacties op 'Fietsexcursie door Utrecht en Noorderpark'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.