Andre Rouvoet in Utrecht

rouvoet425dinsdag 02 maart 2010 11:52

Afgelopen zaterdag werd de campagnetour afgesloten in Utrecht. Andre Rouvoet en het merendeel van de 2e Kamerleden zijn hiervoor naar onze mooi stad afgereisd. Een mooie avond volgde in het Utrechts Centrum voor Kunsten aan het Domplein.

In de opmars naar de gemeenteraadsverkiezingen is het goed als de kandidaat gemeenteraadsleden centraal staan. Mirjam Bikker (nr. 1), IJmert Muilwijk (nr.2) en Jan Wijmenga (nr. 3) presenteerden zich dan ook als eerste op de avond. Binnen de ChristenUnie Utrecht is het juist de dynamiek tussen ouderen en jongeren die het zo’n speciale organisatie maakt.

De kandidaten kregen bijval van de landelijke kopstukken. Tweede Kamerleden Ernst Cramer en Ed Anker hebben zelf jaren in de gemeenteraad gezeten en gaven aan dat juist in deze tijd de gemeentepolitiek van groot belang is. Dit werd onderstreept door collega Kamerlid Joel Voordewind die zelf in Utrecht gewoond heeft.

Als klapper op de avond hield Andre Rouvoet een zeer motiverend verhaal. De ChristenUnie landelijk en lokaal staat op een historische succesvol punt na meerdere verkiezingsoverwinningen. Laten we hopen dat 3 maart ook weer in Utrecht een groot succes wordt voor de ChristenUnie!