ChristenUnie in jury voor programmabokaal.

maandag 17 oktober 2005 11:47

Door onze bijdrage in de commissie bestuur werd de ChristenUnie door de gemeente Utrecht gevraagd zitting te nemen in de jury voor de Programmabokaal. Deze bokaal wordt uitgereikt aan de dienst die de beste en meest overzichtelijke programmabegroting heeft ingeleverd. Samen met het LUraadslid Hans Berends kwam onze fractiemedewerkster Erika Klap tot de conclusie dat het programma Openbare Orde en Veiligheid met de eer mocht gaan strijken. De uitreiking vond plaats op 12 oktober.

Door onze bijdrage in de commissie bestuur werd de ChristenUnie door de gemeente Utrecht gevraagd zitting te nemen in de jury voor de Programmabokaal. Deze bokaal wordt uitgereikt aan de dienst die de beste en meest overzichtelijke programmabegroting heeft ingeleverd. Samen met het LUraadslid Hans Berends kwam onze fractiemedewerkster Erika Klap tot de conclusie dat het programma Openbare Orde en Veiligheid met de eer mocht gaan strijken.  U vindt hier het juryrapport.

Reacties op 'ChristenUnie in jury voor programmabokaal.'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.