Welkom op de uitslagenavond van de ChristenUnie in Utrecht!

uitslagenavond-tweedekamer-APR_9522woensdag 14 maart 2018 09:08

De ChristenUnie-campagne draait momenteel op volle toeren! Heel veel mensen zijn overal in het land met veel enthousiasme bezig om stemmen te winnen voor de ChristenUnie. De verkiezingsdag op 21 maart belooft een spannende dag te worden. Wij bidden voor een mooie uitslag en hopen natuurlijk op een feestelijke uitslagenavond. Daarvoor willen wij je graag uitnodigen!

Wat:                 Landelijke uitslagenavond ChristenUnie i.s.m. ChristenUnie Utrecht

Waar:               The Social Impact Factory, Vredenburg 40 in Utrecht

Wanneer:         Woensdag 21 maart 2018, vanaf 20.30 uur tot 01.00 uur

De andere afdelingen zijn bij onze Utrechtse afdeling te gast om samen met ons de verkiezingsuitslag af te wachten. Tijdens die bijeenkomst kun je zien en horen hoeveel mensen op de ChristenUnie hebben gestemd en hoeveel zetels dat in de verschillende gemeenten oplevert. We volgen de uitslagen op tv en de media doen vanaf onze locatie verslag van de stemming bij de ChristenUnie. Als een groot deel van de uitslag bekend is, zal Gert-Jan Segers een toespraak houden en hopelijk is er dan alle reden voor een ChristenUnie-feest!

Lijkt het je leuk om samen met de ChristenUnie deze avond tot een feest te maken? Meld je dan snel aan via het aanmeldformulier op onderstaande link:

www.christenunie.nl/uitslagenavond-gr2018

Aanmelden kan tot uiterlijk dinsdag 20 maart a.s. om 16.00 uur. Als je je hebt aangemeld, krijg je per e-mail een toegangsbewijs toegestuurd. Wij verzoeken je dit toegangsbewijs uitgeprint mee te nemen naar de uitslagenavond.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen via campagne@christenunie.nl

Wij kijken uit naar jouw komst!