Utrecht verwelkomt nieuw PerspectieF-bestuur

Groepsfoto PerspectieFwoensdag 08 november 2017 11:34

Sinds oktober bestaat er weer een bestuur van PerspectieF (ChristenUnie-jongeren) in Utrecht. Ze willen zich inzetten voor de jongeren en studenten in de mooie stad Utrecht. Met serieuze en gezellige activiteiten wil ze zowel naar hun leden als richting mensen buiten PerspectieF hun christelijke visie laten zien.

Jongeren willen vaak wel iets betekenen voor hun stad maar de manieren waarop zijn soms lastig om te vinden. Het bestuur wil hen daarbij helpen. Voorzitter Pim Steenbergen: ‘Wij hebben in ieder geval al een invulling voor onze maatschappelijke dienstplicht, nu andere jongeren nog!’

Daarnaast zullen ze zich inzetten om jongeren te overtuigen van het belang van hun stem. Het bestuur: ‘We zullen hard ons best doen om zoveel mogelijk jongeren in maart naar de stembus te krijgen. Jullie zullen nog van ons horen!’

Naast voorzitter Pim Steenbergen (midden op de foto) bestaat het bestuur uit rentmeester Riekert te Velde (links op de foto) en Gert-Jan Verduin (secretaris / PR; rechts op de foto).