Denk mee met het verkiezingsprogramma!

lichtdonderdag 06 april 2017 13:20

Na de enerverende Tweede Kamerverkiezingen maken we ons alweer op voor de volgende belangrijke mijlpaal: de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. De programmacommissie is al volop bezig met de voorbereidingen voor het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie Utrecht.

In het najaar wordt het programma als concept aan de leden voorgelegd, maar we betrekken jullie graag nu al! Daarom willen we je via een korte enquête vragen wat voor jou belangrijke thema's zijn. Het invullen van de enquête kost hooguit een paar minuten en kan via deze link.
De komende tijd gaan we ook enkele gesprekken organiseren onder de noemer 'CU in de buurt' om input op te halen voor het verkiezingsprogramma. Dat doen we in de diverse buurten van Utrecht, om zo ook daadwerkelijk op te halen wat er in de buurt leeft. Elke avond staat een ander thema centraal. De voorlopige planning van de avonden is als volgt:
1 mei - Kanaleneiland - Armoede / Schulden
15 mei - Zuilen - Vrijwilligers
29 mei - Overvecht - Integratie
12 juni - Leidsche Rijn - Duurzaamheid / Gezonde Groei
We hopen je uiteraard te zien bij een of meerdere van deze buurtgesprekken. Meer informatie volgt binnenkort, dus houd je mail en de website in de gaten. Aanmelden kan via christenunie@utrecht.nl.