Nieuwe gemeenteraad toert door Vleuten - De Meern

woensdag 28 juni 2006 19:30

Op woensdagavond 28 juni a.s. komt de nieuwe gemeenteraad nader kennis maken met Vleuten-De Meern. Namens de ChristenUnie zal Wim Rietkerk aanwezig zijn. De raadsleden zullen met de bus een rondrit maken en daarbij verschillende locaties in Haarzuilens, Vleuterweide, De Woerd en De Meern aandoen. De avond wordt afgesloten in het Wijkservicecentrum Vleuten-De Meern met een (informele) uitwisseling tussen wijkbewoners en raadsleden.

Programma (tijden bij benadering):

19.30 uur: vertrek Wijkservicecentrum Vleuten-De Meern, Dorpsplein 1 in Vleuten

19.40 uur: rondrit door Haarzuilens en toelichting diverse ontwikkelingen

20.00 uur: De Parasol in Vleuterweide, gesprek met bewoners over voorzieningen

20.35 uur: Rhenomare in De Meern, gesprek met Platform De Meern over centrumplannen

21.05 uur: De Woerd, bekijken nieuwste buurt

21.30 uur: aankomst wijkservicecentrum Vleuten-De Meern

Vanaf ca 21.30 uur gaan bewoners, ondernemers en andere belangstellenden met de gemeenteraadsleden in gesprek naar aanleiding van het bezoek aan de verschillende locaties. Ook is er ruimte voor vragen en andere onderwerpen. Er wordt een actielijst opgesteld voor de raad en het wijkbureau en er wordt teruggeblikt op de vorige wijkbijeenkomst in december 2005. De avond wordt afgesloten met een informele ontmoeting tussen gemeenteraadsleden en wijkbewoners.

Noot voor de media:

Voor meer informatie kunt u terecht bij Brigitte Mulkens, afdeling communicatie van het Wijkservicecentrum Vleuten-De Meern, telefoon: 030 - 286 00 00, e-mail b.mulkens@utrecht.nl of bij de Griffie van de gemeenteraad, telefoon: 030 - 286 00 00, e-mail griffie.gemeenteraad@utrecht.nl

Reacties op 'Nieuwe gemeenteraad toert door Vleuten - De Meern'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.