Voedselbank Utrecht zoekt voorzitter

voedselbank logomaandag 06 februari 2017 19:27

Elke dag zamelt de Voedselbank Utrecht overtollig voedsel in bij supermarkten en bedrijven, stelt daarmee voedselpakketten samen en stelt die om niet beschikbaar aan mensen die even niet in staat zijn om zelf hun boodschappen te betalen. Bij de Voedselbank Utrecht werken uitsluitend vrijwilligers. De organisatie zoekt op dit moment naar een voorzitter.

Om de kwaliteit van de dienstverlening aan de klanten van de voedselbank verder te verbeteren is recent de Stichting Voedselbank Utrecht opgericht, die de voedselbankactiviteiten van Stichting De Tussenvoorziening overneemt (rechtsopvolging).

Het stichtingsbestuur is eindverantwoordelijke voor het werk van de Voedselbank. Om het bestuur van de stichting op volle sterkte te krijgen, zijn ze op zoek naar gemotiveerde mensen die bereid zijn zich een aantal uren per week in te zetten voor het werk van de voedselbank.

De complete vacature vind je op de website van de Voedselbank Utrecht; klik hier voor de volledige tekst.